I don't care what they say,I been loving with you,cause they don't know the truth

Hej !!

Uppdateringen suger …jag vet! Den här veckan har jag knappt uppdaterat alls,men har varit mycket med Simon och vill inte vara tråkig när jag är med någon och uppdatera hela tiden ,det är inte snällt :o

Jessika,Ello,Simon o jag var o tog vårat första dopp i tisdags ,det var inte såå kallt som man skulle kunna tro,och det var faktiskt fler folk än vi som badade.

Blev puttad i vattnet med kläder på, haha..härligt första dopp,sen var ju simon också tvungen att hoppa i,tyvär hade han inga extrakläder så han fick låna ett par jätte stora mjukisar av mig men han är så lång så det såg bara roligt ut haha,men han hade dem under sina blöta för min lilla sötis skämmdes.

 

Har magdansuppvisning IMORGON dagen efter blir det parteeey!;) Önska mig lycka till! På magdans uppvisningen menar jag,inte på festen haha… Ska försöka på någon filma åt mig så jag kan lägga upp här sen kanske.

Festen jag ska gå på är sweet sixteen singelparty med trafic lights, alltså man måste inte vara singel! Utan om du är singel och du är typ ”kom och ta mig” så har man grön lapp (eller vad det är) om du kannske är singel så har du gul,och om du är upptagen så har du röd. Jag vill ha gul,för jag vill inte vara ”utanför” men jag vill såklart inte vara taskig mot min bebis… Vi får se hur stora ”lapparna” är..

 

Nu sitter jag i alla fall i skolan,segt.. är så trött på plugget! Det är så tråkigt tråkigt tråkigt TRÅKIGT .

Sen efter skolan blir det att åka och shoppa,dagens måsten är en hudfärgad bh och hotpants,eftersom man inte ska se våra underkläder så bra när vi dansar,apropå det så måste jag ändå köpa nya underkläder så kan ju passa på,ska också försöka köpa en bikini och solglasögon (mina ögon dör i denna starka sol)

Så helgens planer för min del är magdansuppvisning och sweet sixteen (alltså festen!) ,häärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0