I got 99 problems,but a bitch ain't one

Dagen har varit nice,skolan var lite små dryg men sen blev de bra.
Efter skolan kom Faruk och hans kompis Rami till våran skola,vi åkte sedan till stan.
Skulle som sagt kolla efter avslutningsgrejer med det menar jag kläder,skor,smycken och sånt ytligt haha;)
Hittade ialf två par klänningar,den andra var bara fin därför köpte jag den,fast har ingen aning när jag kommer ha möjlighet att andvända den eftersom den är lite mer av en fest klänning,och det känns lite mobbat o gå på fester med värsta klänningen,men det blir nog någongång i sommar,kanske på någon födelsedagsfest eller något sånt liknande?
Hittade också ett par skor,men helt plötsligt så slutade mitt kort fungera,hade pengar det var jag säker på,men min syster hade samma problem,så det måste vara banken.
Vi drog sen till ellos ryska,och sen satt vi vid en bro en stund,men sen blev det så kallt att jag åkte hem.
Nu är jag helt trött,så längtar till att få gå och lägga mig ...
Jo jag har på mig min pojkväns 50 cent tröja igen...men den va så skön att sova i,och den luktar honom så det är mysigt haha!
Men den börjar lukta mer och mer mig... :( Får tvinga han ha på sig den en gång så den börjar lukta honom igen,haha love you !
Och eftersom jag har en 50 cent tröja på mig så kommer de upp några låtar av honom som jag faktiskt tycker är bra..;)

50 cent - P.I.M.P
50 cent - In da club
50 cent - down on me
50 cent - candy shop
50 cent - If I can't

Kommentarer
Postat av: Hanna

50 cent har nio liv! :D

2011-05-26 @ 17:23:59
URL: http://hhonney.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Det var nån som berättade för mej att han typ blev skjuten 9ggr åh överlevt. :3

2011-05-27 @ 14:01:41
URL: http://hhonney.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fast.. då borde han ju kanske ha 10 liv.. haha xD

2011-05-27 @ 14:02:20
URL: http://hhonney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0