i just want you close,but you can't stay forever

Härlig start på veckan,morgonen började med regn ! :( Så deprimerande...eller hur?
Var en riktig soffpotaitis idag,känner att jag ligger lite på latsidan har på mig samma 50 cent tröja som jag fick låna av min pojkvän när jag sov där i lördags..haha fräsht? nej kanske inte,men ta det lugnt,jag har duschat ! Dagens outfit kommet ut lite senare ;) Ska nog köra med det minst 3 gånger denna vecka,har ju en webcam,jag är bara dålig på att andvända den också.
Skolan var helt okej,lämnade in ett intyg på att jag kan simma och sådär,så jag kommer åtminstånde få G i idrott ,skulle bli vääldigt förvånad om jag fick något mer än det.
Imorgon ska jag försöka redovisa 2 steg i engelska och kanske göra ett matte prov,jag är lite rädd för matte prov, haha :D
Har storstädat i mitt rum och rensat massa bland mina kläder,av alla mina kläder andvänder jag kanske 30% ,har jätte mycket kläder,men jag orkar inte titta så långt in i garderoben,och då glömmer jag liksom bort att jag har dem.
Så hittar jag dem lite här och där.
Nu ska jag plugga,senare ska jag ut och springa (that was a loong time ago) så blir det såklart en svalkande dusch efter det ;)
Förrsten jag vet vem som vann top model säsong 16,men vill inte avslöja det än,eftersom det inte har kommit ut på svensk tv ännu..hehe .
I love you guys !
'
bild lånad från jessikas blogg,galet haha.. jag rita den för rätt länge sen,det är på jag,jessika och ello (som ni ser är hon liite galen i sötsaker )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0