this is me

Idag känner jag mig lite nere faktiskt.. :( Har ingen aning om vad det beror på egentligen,men känns så ialf.
Kanske blir bättre när jag kommer till skolan eller nått. Det här är en sån dag man bara vill ligga hemma i sängen och sova,det skulle vara grovt skönt ! :o
Men drömmar som drömmar nu måste jag trots allt ta mig till skolan .
Efter skolan så ska jag nog åka och shoppa, sen ska jag jobba lite matte, och sen har jag inga speciella planer.
Åh längta till Torsdag !! Är ledig tors,fre,lörd,sön(såklart) och mån ! Skönt ,fast jaa alla är nog lediga på måndag eftersom det är nationaldag hehe ! :P Men ändå,skit glad.
Orkar ingen mer skola!! Bara den här dagen kvar,och en till imorgon,men imorgon är som 50 skoldagar i "jobbigheten" för det är friluftsdag! Usch...
Vi hörs sen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0