om valborg

Ni kan inte ana hur mycket kul vi har haft denna valborg,kommer inte ens ihåg allting,så kan inte heller skriva ner exakt allt,men ska försöka gräva lite i mitt minne ;)u
Vi började såklart med att titta på försränningen ,många fina o coola båtar,men dem där bak satt o snacka om mitt ass på engelska :s scary..
Vi var praktiskt taget dem ända som skrek på folket på båtarna osv,tråkiga dem är.




ooh choklad båt...




sötaste anna!


känner hur bra jag blir på bilder...haha den bjöd jag på!

sedan köpte vi våran fina mr dicksson killen framför ossi kön ba " ni får väl testa den ikväll då " ,och försäljaren bara " hääär kan man suga och pekade på ballongen " haha omoget jag vet...men det här är verkligen min slags humor,tycker verkligen sånt är jätte kul...haha

sexig riiight ?;)

Sedan gick vi där ifrån,skit svårt att ta sig därifrån ,som ni ser på bilderna är det as packat med folk,och jätte många vägar var spärrade,det är verkligen kaos i valborg på uppsala
vi stack iväg till anna och fixade våra grejor till grillningen


e
vi åkte lite för många i bilen så jessika fick åka i ellos knä

här går jessika ello o anna påväg till grillningen med all vår packning som egentligne var till 8 personer men vi alla gillar o äta så vi åt nog upp maten !;)
Grillningen var lyckad, men engångsgrillarna vi hade köpt var jätte sega,sen när jag och anna var iväg på ica för o köpa en ny gick dem igång o brann jätte mycket, vi fick också gå baksidan på lagret på ica för att fylla på vatten,snäll tjej som jobba där
hamburgarna var super goda, vi drck massa läsk så jag blev så kissnödig att vi gick iväg till akademiska sjukhuset för o kissa haha där fanns en kossa som olika sjuka barn hade skrivit små önskningar på,lite sorligt faktiskt
sen låg vi där o sola o åt chips,sen helt plötsligt kommer det några och tar turist bilder på oss...man bara...ok? haha






sedan åkte karro hem och vi gick till hotellet och fixade lite där,sen åt vi middag hemma hos anna, taccos blev det jätte gott! hon hade massor med gäster trevliga var dem och väldigt flörtiga haha!
vi stack sedan iväg för att kolla på majbarasa,vilket är ett måste för min del, vi var där en stund så åkte vi bil och så tog vi en mycket rolig trip i stan vi skrek "hej hej " till alla som gick förbi,några som tog bilder,en kille sprang efter och jätte många roliga personer på stan !! lovee
sen bastade vi , fika,titta på film osv,dagen var mycket lyckad,orkar inte skriva mer detaljerat,men ni förstår ni på ettungefär ,puss!




haha jessika och hennes man,ser ut som hon små flörtar med honom lite..haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0