when I said forever,that's just what i meant

Jag har tagit det väldigt lungt idag,nästan för lungt, haha :D
Men skönt iallafall, har tagit ett riktigt låångt bad,har praktiskt taget ett hemma spa,och just nu sitter jag med en ansiktsmask,den ska sitta i en timme typ,drygt men helt okej..
Fixade sedan mina kläder,smycket men inget smink,orkar inte idag,jag låter mitt ansikte vila,
Lägger upp dagens outfit och facelook senare .
Ska också ut och springa/powerwalka, jag är väldigt dålig på det,har varit jätte bra på det, en period sprang jag nästan varje dag. Stackaren jessika är sjuk och kan inte gå ut och springa , krya på dig ! Vi brukar ju ut och springa ttillsammans,det är roligare då såklart,men nu får jag springa solo,singel,ensam :( Haha.
Claude Kelly - Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0