fest i hela huset

Sitter eller ligger faktiskt ner i sängen och pratar skype med simon,naajs.
Ska kanske till han på Torsdag,det är ju ledig dag ni vet ? Ledig ända till nästa tisdag ,naajs.
Vi sitter ialf och tittar på kläder på internet (har delad skräm) åh jag brukar älska internet shoppning förut men jag får så fel storlekar då. Hela min kropp är heelt olika i olika slags kläder och skor. I vissa skor har jag storlek 40,och i andra 37, galet.  Samma sak med kläder,och vissa sitter finare tightare eller lösare.
Men jag ska ialf dra ner till stan imorgon och köpa 3 bhar (i really need too) mina bhar går sönder,haha...kanske behöver större eller något i don't know.
Men bh:ar är något man verkligen behöver prova först,man vill inte ha fel storlek nej !
Men såg att det  var jätte bra pris på cubus igår ,så ska nog gå och köpa några där,eller i H&M? Dem brukar ha fina. Men dem hade inte det på deras hemsida. Ska också köpa neon strumpbyxor som jag ska ha på min skolavslutning.
Vissa kanske tycker jag gör det till en big deal,men JA det är en big deal,man inleder ju sommarlovet ! ;)
Har vitt teama typ, jag ska ha vit klänning,vita skor (har ändrat skor ,tror jag)
Men det är bra för ville verkligen ha en ljus klänning det här året, antingen en vit eller ljusrosa.

Old pic.
Och btw det var några irreterande små ungar som ringde mig och jag vet inte vad ni sa...ursäkta ni hade för mycket dialekt,har ingen aning om vad det var för något...tror dom prata norska eller något skojar inte ...hatar när folk tjuvringer och är skit kaxiga och inte ens vågar säga sitt namn ! Fegt tjejer,fegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0