vad gjorde jag igår kväll?

Vaknade för inte så länge sen. Har ingen aning vad jag gjorde igår kväll, kommer verkligen inte ihåg..haha.
Kom ihåg att jag satt och titta på film i mitt rum,sen gick jag in i vardagsrummet för att titta på melodifestivalen,förresten vem vann? För det vet jag inte heller.
Jag vaknade och jag hade slängt av mig mina shorts och min tröja på golvet, en kudde från mitt vardagsrum låg fint och prydligt på en byrå? (haha varför?) och ett av mina täcken låg på golvet med en popcorn skål under, min ena mobil låg på golvet och den andra hade tappat batteriet och allt... Hade inte ens tvättat av sminket (vilket jag har som vana innan jag går och lägger mig) Ahja,tur att jag var hemma i alla fall ,och inte någon annan stans,men börjar bli lite rädd för mig själv,i lost it ,haha
Idag blir det fest! Taggad? Hell yeah ,kul! Dåligt med fester här i uppsala ,men hoppas den här blir rolig. Fast vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig,drar nog bara på mig något,det blir bra ska du se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0