taggad inför valborg imorgon

omg !!! så taggad inför imorgon, valborg kommer bli bäst med tjejerna! (och killarna?). har inte avslöjat något om valborg, men nu kommer våra planer, vi ska såklart titta på forsränningnen (för er som inte har en aning om vad det är så lägger jag upp bilder från valborg 2010 snart) ,sen ska vi möta upp två kompisar sen blir det att grilla hamburgare,machemellos äta chips osv i stadsparken, senare åker vi hem till anna - och vi ska sova på hotel,bara vi 4 tjejor ! mysigt värre.

idag så hade jag projektprov i engelska,det gick super bra,sen hade jag också redovisning i svenska,som gick ännu bättre, sen på måndag har jag prov i matte som kommer gå bäst,haha överdriver posetiv? men ni anar inte hur glad jag är idag.
sen efter skolan gick jag,jessika o ello o storshoppa till valborg imorgon,så vi är mer än redo! lite läskigt o va på stan på valborg,men vi är många och vi kommer ju såklart endast vara där på dagen! puss puss ha en underbaaar valborg,ta hand om er tjejer o killar! och btw, jag vet inte vad jag ska ha på mig !!!:'(

en aldrig visad bild,men en gammal bild. titta hur oskyldig jag ser ut, like an angel haha

Kommentarer
Postat av: Nellie

sv: shit vad bra :)

Länkar dig på min blogg just nu :)<3

2011-04-29 @ 17:53:27
URL: http://detvackraste.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHaHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH! lär dig stava... Marshmallows heter det....

2011-05-01 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0