svar på kommentar

"nellie  ([email protected]) om irreterad.:
Hej min vän!!!

Gillar dina arga blogginlägg. Varför kan du inte bo hos din pappa för????? Varför kan inte han ta hand om dig? Han bor ju i Stockholm precis som din älskling!!!! I Stockholm finns allt i Muppsala är det bara fulla studenter och andra fiskmåsar.Sriv i din blogg vetja, det e kul och lesa det där.

Nellie "

Hmm, jag skrev ju det där inlägget igår när jag var grovt irreteterad, and who can blame me?
Jag vet inte vem du är, för din IP adress var rätt lik min, men jag tänker inte riktigt bry mig om vem du är och bara skriva svar på dina frågor.
 Man blir lätt irreterad på sina föräldrar, särsklit med tanke på att man måste vara med dom under sin barndom. När man blir äldre kan man liksom undervika dom om ni förstår vad jag menar. Och jag menar inte på ett negativt sätt, för då måste man helt enkelt inte vara med dom. Som om man blir irreterad på en vän så går man hem till sitt och hon/han går hem till sitt, man är irreterade på varanndra en stund sen blir det bra igen , så jag tror det är bra att vara ifrån varanndra ibland, för om man är med varandra ,nära varandra hela tidenblir man lätt irreterad.
Jag kan inte bo med min pappa för att han har sin egen familj, han har en fru och två barn och jag får helt enkelt inte plats där, stockholm är inte heller min grej människorna där (inte alla,men många) är otrevliga. Och ja i stockholm finns min pojkvän men  bara därför kan jag inte flytta dit.

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Har du smakat Ben and Jerrys någon ggn? (Det har väl alla? :) hihihih...)

Har du någon favoritsmak eller någon smak du kanske avskyr? :D PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0