åh vilken dryg kommentar !

vet ni vad det roliga är? att dumma kommentarer alltid kommer från "anonyma" eller någon annan som inte vågar stå för vem dem är. kom igen.. patetiskt? om jag ändå inte vet erat namn varför skulle jag bry mig ett skit om eran åsikt ? är ni rädda för att jag skriver något tillbaka? då skulle du inte skrivit elakt från första början.
jag tror aldrig jag har kommenterat något riktigt elakt till någon,har alltid tyckt att det är slöseri med tid,liksom orka bry sig. men som sagt,ni får kommentera vad ni än vill, men jag vill alltid ha namn av er,så att jag kan skriva tillbaks :)
nu var det någon som hade skrivit att jag stavar dåligt och bla bla bla, och att den får cancer av att läsa min blogg . ska jag behöva dubbelkolla allt jag skriver? när man skriver snabbt på datan så blir det små stavfel! gosh,är du min svenska lärare eller? är du så petig? är det här nationellaprovet i svenska eller? nej precis,min blogg har jag gjort för att det ska vara kul,jag kommer aldrig sitta och rätta mina små stavlfel i mina inlägg (om dem inte är helkonsiga haha), och om du tycker att det är så jobbigt att läsa min blogg,so get out of here ! :)

Kommentarer
Postat av: muppen

Du....läs vad jag skrev pucko! Det var ditt cancersnack angående sola solarium och inte om jag får cancer av din blogg. Om det varit små stavfel vem bryr sig men man kan ju tro att du går i 4:e klass och lekar stora smarta damen som kan o vet allt....Hej mina små gullisar.....Asg!

2011-04-15 @ 11:04:26
Postat av: ELLO

SV: Muppen

Du vågar väl inte stå för det du säger? Visst är det så? Du verkar inte mogen heller, 2 år gammal kanske? Istället för att klanka ner på folk stå upp för dig själv, det kommer du mycket längre på :)



Och Felicia?

GO FOR IT :D ♥

2011-04-15 @ 12:03:48
URL: http://gtbg.blogg.se/
Postat av: Muppen

Wow Ello, du tror jag är två år gammal och inte mogen heller!!! hahaha. Skulle jag då läsa denna trista blogg med massor av stavfel, oj nu går jag upp till skolan, oj nu går jag hem från skolan, nu äter jag och nu bakar jag kladdkaka....wwwwwooooow, så otroligt intressant och fantastiskt spännande, jag bara darrar av nervositet för nästa spännande inlägg som t.ex. nu köpte jag strumpor, nu ska jag till skolan osv osv osv....ASG!!!!!!

2011-04-17 @ 02:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0