and i'm home from the opera

Operan var faktiskt mycket roligare & bättre än jag hade förväntat mig,det var cool effekt på det hela liksom,men efter någon timme blev jag riktigt trött och somnade till flera gånger. Vi fick också gå runt och titta på kungafamiljens foaljè och massa annat !
Det vå såg var faktiskt ett genrep på Italienska, den var lite långtråkig tillslut,men det var absolut något jag kommer minnas.
När jag var liten älskade jag faktiskt filen "fantomen på operan" tyckte verkligen den var jätte vacker och jag grät varje gång jag såg den (okej det gör jag fortfarande,haha)
Nu bakar jag kladdkaka,mums! Det var faktiskt min systers fel...det var hon som tvinga mig baka den

Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hej Hej!

Hur mås de? :)

Kram!

2011-04-13 @ 18:33:54
URL: http://gaylifet.blogg.se/
Postat av: Lisaa

sv: käkar glass :D

2011-04-13 @ 19:31:40
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0