nothing you can say or can do can make me change my mind about you

oh yeah..det är lov! skönt! vad har ni för planer detta lov? mina planer är plugg,men ska också försöka ta det lungt och ta hand om sig själv.
inte ofta man bara sitter och tar det lungt. men ska också träna såklart,nu är det så fint väder,så jag går gärna ut och springer,det här jag inget emot!;) ska också låta mitt ansikte vila genom att inte ha något smink på mig denna vecka, jag brukar ha en osminkad dag på söndagar (man gör ändå inget på söndagar) men det är bara en dag i veckan ju!

idag när jag kom hem från skolan så låg jag och sola en stund igen,men vid halv 4 så blev det blåsigt,och då gick jag in,och tog en lååång dusch.
nu har jag bakat en kaka som ska ut om ca 20 minuter,som jag och min familj kan fika på ikväll,precis efter jag har varit ute och sprungit såklart!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0