påsklov!

godmorgon förrsten!
sorry för det arga inlägget nedan..;) men men..jag måste ju få svara någonstans och när ni kriver anonymt blir det i min blogg!
idag är det fredag,och i den kommande veckan har vi påsklov, faaaaaaaaaaaan vad skönt..hehe.
har ni märkt en sak, jag svär nästan aldrig i min blogg! och det är ändå lite "fake" för att i verkligheten kan jag ta mig en liten svärare (haha vad är svärare?) ibland ! men jag vill inte värka "oproffissionell" jag skulle aldrig t.e.x gå fram till en chef för mitt framtida jobb och svära,nej nej! för det är ändå lite respektlöst,men när man pratar normalt med kompisar så svär man ju lite..
ser fram emot att få äta stora feta tjocka påskägg iallfall...


haha kolla vilken gullig bild jag hitta! (tagen från google.se)


Kommentarer
Postat av: Eila J

Göra ikv då? :D

2011-04-15 @ 16:23:23
URL: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0