frågor & svar !

110 "Viktiga" Tonårsfrågor

Fem Frågor om förhållanden
Är du singel? - men buhu på dig
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  Tss...har väl hänt någon ?
Hur många har du varit kär i? - 101 dalmatiner
Är du kär just nu? - se svaret över
Kommer ni hålla länge? - jaa det är klart föralltid,deras prickar attraherar mig så drastiskt!


Tio Frågor om dig själv
Vad heter du? - Det behöver jag inte säga...du vet readan;)
När fyller du år? - 22 Juli
Några piercingar? - Nej
Vad har du på dig just nu? - leopard blus,midjeskärp,beige jeansleggins
Vilken årstid är bäst? - Sommar!!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna upp en tidig morgon,tro att man måste till skolan och sen inse att man är ledig !
Vad tycker du mest om hos dig själv?- everything !;)neej ,men finns inget som jag direkt är missnöjd eller vill ändra med mig själv.
Vad är du bra på? - mycket grejer!
Vem älskar du mest på denna jorden? - familjen,vänner och mina hundar såklart.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon,mysigt!

6 Frågor om dina vänner

Vem vet mest om dig? - Jessika vet rätt mycket om mitt liv,eftersom vi har känt varanndra så länge
Vem är den roligaste av dina vänner? - alla är sjukt roliga!=)
Vem är snyggast av dina vänner? - alla !
Partykung? - haha parteey woho !
Vem är den du helst har filmkväll med? - allihopa på bio !:)
Vem av dina vänner är du mest med ? - jessika och ello i skolan,men på fritiden,anna :)

9 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mami o my sister
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
Vem är farligast i din familj? - me honey ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - haha...
Vem är coolast? - jag:O?
Har ni något husdjur? - 2 hundar, 2 katter !:)
Vem har du mest gemensamt med? - alla säger att jag är mest lik (på utseendet) min syster cecilia
Vem står för underhållningen? - alla antar jag
Vem sover du oftast med?  - ingen i min familj hahaha
12 frågor om idag
Vad har du gjort?- Skolan, stan sen hemma hos anabanana
Har du varit glad idag? - jag är alltid glad,haha närå ,men jag har varit rätt glad
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? - jag har pluggat till no prov , köpt ear cuff, vilket är vääldigt bra !;)
Vad ska du göra nu? - forsätta prata skype med min annanaz och simon
Har du gjort något dåligt idag? - nej
Vad har du ätit idag? - biff och potatis (skollunchen) sen en cola med anna som vi fika på stan i hörnan, sen åt jag pasta hemma hos anna!:)
du duschat idag? - nej
Är du trött nu? - jaa lite
Vad händer imorn? - plugg..
Går du i skolan? -haha yes;)
Har du varit i skolan idag? - ja


SKOLAN
Går du i skolan? - jo,det finns ju lag för sånt
Har du varit i skolan idag? - men omg ja!? haha sluta tjata,jobbigare än min mamma!

ANNAT
Hur mår du just nu? - bara bra!
Har du piercat dig? - jaa

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - anna
Vem ringde du senast? - chebab
Vem sms:a till dig senast? - viktor
Vem sms:a du till senast? - buss uppsala haha

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -  nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - kommer inte ihåg

SPORT
Går du på någon sport? - jaa!:)
I så fall, vilken/vilka? - magdans !
Trivs du med den sporten? il love it, will do it till i'm 70 xd
Tyckte du att den sporten är rolig? jaa det är klart 
Gör den sporten dig glad när du hållde på med den? jaa älskar den!:)
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 21:00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se
Gillar du punk? - nej
Vad har du på dig för underkläder just nu? - haha men gosh ... tänker nog faktiskt inte skriva det
Hur ser de ut? - very hot
Är du nöjd med livet? - absolut
Vill du ha barn? - nej
Vill du gifta dig? - om jag hittar den typ av kille
Vad ska du bli när du blir stor? - större haha


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - yes
I så fall, vilken låt för tillfället? auburn - all about him
Vad gillar du för musik? - jätte mycket olika,men mest rnb och hiphop.
KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej
Har du ett förhållande? - men det har jag ju redan svarat på
Är du romantisk? - om jag är in löve
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - sånt är bara äckligt.
Är du svårflörtad? - jo jag antar det
Gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
Har du lekt med någons känslor? - jag vet inte vart gränsen går till "lekt med någons känslor" och om jag har lekt med någon,fanns det förmodligen inga känslor i det hela, så antar att jag inte har det. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båda ,men förhållande är underbart ,varför skulle du inte vilja ha någon att dela allt med ,men bara om det är rätt kille.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - hahah
Hur många har du varit kär i iår? - ;)
Vem sov du senast bredvid ? - hehe
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?lite taskigt o skriva det här
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej nej nej !
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja det tror jag nog,men det beror nog lite på,if u get what i mean.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -  på killen gillar jag om han vågar sticka ut,och det behöver inte betyda att då ska "go crazy"

Kommentarer
Postat av: Jessika

hur kan du ha piercat dig omru inte har piercing xD haha

2011-04-08 @ 21:39:36
URL: http://perfectforyou.blogg.se/
Postat av: Systrarna Silke

Fin blogg !

Hoppas du ha haft en bra fredag :D

2011-04-08 @ 21:45:12
URL: http://amazinggirls.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Tack du!

Jorå det är väl bra :) Gjort idag då?

2011-04-08 @ 23:24:51
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: matilda

Nu är länktävlingen avslutad! Kika in om det var DU som fick en länkning. :) Kram

2011-04-08 @ 23:29:29
URL: http://matildaevelina.blogg.se/
Postat av: Yoi

hej vill du bli veckans blogg (på min blogg) så gå bara in på min blogg och komentera på inlägget veckans blogg och skriv med

länk till min blogg:http://yois.blogg.se/

P.S fin blogg!!<3

2011-04-11 @ 18:57:00
URL: http://yois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0