when i say "jump", you say "how high?"

hej jag ät på jätte bra humrör! så här får ni ett jätte glatt inlägg!
vad har ni gjort idag? jag har varit i skolan , gick sådär i plugget, åkte hem och nu ligger jag i ballkongen och solar, det borde ni med... skit skönt ! råkade sätta ner min dator på min kladdkaka som jag hade grädde på ,haha osmart! men det mesta kom som tur på min hand ,,gosh vad det steker på ryggen ! blir ni bruna lätt? jag blir sådär, har iallafall lättare än mina syskon,dem flesta har verkligen jätte svårt!
vill inte låta som alla blonda bimbo bloggare,men det ser faktiskt mycket fräschare och finare ut att vara lite solbränd.har ni solar solarium ? tycker det är rätt skönt,men det kan man ju få cancer för..och mina föreldrar gillar det inte! men det är min kropp,och jag kan kontrollera själv vad jag vill göra med den, men föredrar äkta sol!
nu ska jag faktiskt plugga medans jag sitter här ute,har skit mycket att göra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Händer i helgen då? :)

2011-04-14 @ 19:45:19
URL: http://baastavanner.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

haha jaa okej, onödiga köp alltså ;o

2011-04-14 @ 21:18:34
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Muppen

Gosh vad du stavar uselt! Du har ju stavfel i varenda mening. Tror du inte att du kan få cancer om du solar "naturligt" bara ifall du solar solarium!!!!! Läs på din biologi!ASG!

2011-04-14 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0