woho, parteey !

Vet ni vad jag hatar ? negativa människor! såna som alltid ska säga något elakt eller negativt hela tiden, om man t.e.x säger "vad fin tröja du har på dig" så ska någon annan säga "synd att alla redan har en sån" eller nått! Gosh pepole pepole, sluta framhäva det negativa före det posetiva.

nog om det - idag var det skola såklart,pluggade mycket no bla , sen åkte jag och anna ner på stan, hittade ear cuffs !! köpte en såklart, tror inte dem finns kvar tills imorgon ,men om dem gör det så ska jag köpa den andra med. haha min syster blev jättesur för att inte jag köpte en till henne... o bara för att göra detta jobbigare för er tjejor tänker jag inte säga vart vi hitta dem !;) haha nejdå,men om ni frågar snällt kanske.
vi fikade också på stan,sen åkte vi hem till anna och åt mat osv, i morgon blir det plugg!

nötter är ingen höjdare till lördagsgodis,haha!


Kommentarer
Postat av: alice

kolla in på min blogg och hjälp mig med tips till blogg hedern :)

hur tycker du den ska se ut? (=

2011-04-09 @ 08:48:00
URL: http://photohorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0