hur f*n hamnar ni på bloggtoppen tråkisar?

Ibland fattar jag inte hur vissa bloggar kan ligga på bloggtoppen...Har dem betalat någon? Har dem kommenterat på sveriges alla bloggar? För vissa är helt ointressanta,inget speciellt med dom osv. Så I don't get it ! Men andra är jätte fina , mode bloggar osv kan jag förstå att dem ligger på toppen , hur många tjejer är det inte som älskar mode? Och foto bloggar med, jätte många som gillar att fota.
Men en blogg om en liten 11 åring som har et fullt normalt liv och skriver inget speciellt som sticker ut liksom..det förstår jag inte.
Säger inte att min blogg är så speciell,men min blogg är inte heller på bloggtoppen ! Fast måste säga att min blogg äger ut deras... Haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0