hemma från kista centrum

Hej nu är jag hemma igen ,stan var stängt så vi drog till Kista Centrum istället, vilket också var nice! Köpte  2 ringar, ett par örhängen & en tubtopp, lägger upp bild på dem här under.
Vi åt också Kebab där, mums ! Dom har iu värsta resturangerna där man kan beställa massa olika maträtter, så det blev en stoor kebab tallrik, bara jag som aldrig klarar av att äta upp all mat man får? Och så blir man nästan lite ledsen av att slänga bort så god mat...:( Haha, älskar mat.
Imorgon ska vi åka till min pappa igen och äta middag , min bror är ju där, fast först ska simon typ åka och klippa sig. Tycker lite synd om killar som måste klippa sig hela tiden när håret blir för långt, vi tjejer klipper ju oss bara när vi vill,och tycker topparna blir för slitna. Har fortfarande lust att shoppa , men det får väl bli på måndag när jag kommer till uppsala igen ! Fast är faktiskt inte säker på om jag ska hem imorgon eller inte, beror på vad min bror vill. 
Nu sitter vi och äter päron-jordgubb-vanilj glass och jag lyssnar på arabisk musik... haha vana från magdansen, och råkade ha skivan i datorn så det blev helt enkelt att lyssna på sån musik. Men vissa låtar är faktiskt riktigt vackra !


"jag hare hare" ,bara älskling som förstår haha ;) Men den här kanin ringen köpte faktiskt simon till mig, gulligt va? 50:- på H&M .

Ett par ängel vingar från ur & penn, älskar ängel vingar !

Älskar färgen, men bilden gör den inte rättvisa,mycket finare i verkligheten !
Köpt på H&M 50:-


Jaa, såhär går det när man försöker ta bild på sig själv med mobilen i ett kolsvart rum ;)
Men ialf tubtop från H&M 50:-


Kommentarer
Postat av: linneafalk- sundsvallsbloggare

fina saker!!



SV: jadå ! :D är allt bra med dig ? =) kram!<3

2011-06-18 @ 23:31:00
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: felicia♥

Åhh vilken fin header :D:D

2011-06-18 @ 23:32:05
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: linneafalk- sundsvallsbloggare

SV: jodå . usch då hoppas du blir bra snart!<3



Var ligger kista galleria ? =D kram!

2011-06-18 @ 23:36:57
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: felicia♥

sv: heheheh riktgit snyggt namn ;)

2011-06-18 @ 23:37:17
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: Y A R A -

jag va oxå i kista idag, haha



sv: åh, vågat är oxå fint! kan inte du lägga en bild på dej med vågat hår? :D

2011-06-18 @ 23:41:30
URL: http://yarakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0