i'm not gonna follow anything they say,no more

Idag har varit en rätt bra,lite rengningt dock,tycker ni inte?
Skolan var okej, lämnade in ett kurs arbete sen stack jag vid 1,hade mens verk och hade glömt...sakerna man behöver då haha , ahja sen drog vi ner till stan,visar vad jag köpte lite senare! okej ? Har tagit bilder till er, plus bild på min avslutningsklänning och skor,visst är jag snäll? eller hur ? liite iallafall?
Nästa vecka blir det fest igen också, vettef*n vad jag ska ha på mig...nej nej ...men det blir något enkelt,ska nog copy cata jessika lite och ta en tubtop,eller ett linne eller liknande med shorts,det är nog bekvämt. Hade på mig en klänning typ förra gången,med lackleggins, det blev lite varmt i längden,det är såå många där och när alla står och dansar så nära varanndra så blir det..hot ! ;) Haha. Har övertalat min pojkvän att gå också,han är ingen party guy,men det är inge roligt för mig när jag inte får pussa på någon haha... Det är typ en singel fest,men man får sååklart vara upptagen,och då blir det roligare om min pojkvän är där också ! ;) Plus att då behöver han inte vara orlig att något händer .. :o Vilket han var förra gången, så det är bara WIN WIN ! haha,känner att jag är lite konstig just nu .
Ahja,nu ska jag faktiskt ta och skriva nästa inlägg och lägga in bilderna på allt jag köpt! ;) I'm a angel
oj så vackert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0