i'm so lonley

hey så känner väl alla ibland?
Nu när det är kallt ute,jag är sjuk o jag bara behöver någon o prata med, ska man vara singel..suck.. Men på andra sidan, det är skönt o vara singel ,right? Jag är inte den som pratar öppet,o skriver på internet om personliga förhållanden osv, men jag gillar faktiskt en kille igen,eller nja kanske inte gillar, men han är söt snäll osv, men jag vill absolut inte skynda mig själv in i ett förhållande just nu , jag behöver tid för mig själv ,och kunna sattsa på skolan,dansen och att bara ha kul med kompisar,o leva mitt liv liksom , jag är riktigt ung,och jag borde njuta av det, istället för o sitta o tänka på framtiden , känns som jag är gammal och min biologiska klocka tickar typ..? För jag drömmer om gammla pojkväner,familjen,bebisar,o bröllop..? Är inte det lite konstigt för en tjej på 14 år? Och ju mer man drömmer sådana saker,tänker man "kommer jag någonstin bli kär?" "kommer jag få barn när jag blir stor?" "kommer jag gifta mig?" osv, det är ju jobbigt,när jag verkligen bara vill leva idag ,men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar bebisar,dom är jätte söta,men ändå jobbiga,förut var det självklart för mig att jag aldrig skulle gifta mig,falla för någon idiot, skaffa barn osv, det där normala svenne livet är inget för mig, tro mig jag vill inte skynda mig,jag vill absolut inte bli tånorsförelder,jag antar att jag bara är orolig att jag skulle bli en dålig mamma, så jag tror inte heller jag kommer skaffa barn när jag blir stor, eftersom det hindrar en för att göra det man vill i livet.. allt det här tänkandet handlar nog bara om att jag är ensam utan mitt ex ,och vi var tillsammans i nästan ett år, även fast det inte verkar så på mig, även fast jag alltid ler, så är det ändå lite jobbigt.
Men nog med det här pratet,jag är 14 år,jag har hela livet framför mig, och jag ska bara ha kul o njuta av mitt liv .
Okej men vad har hänt idag? Absolut ingenting, mår bättre än inanan ialf, min sjukdom går upp o ned verkligen,och nu sitter jag o äter godis o bloggar..jag vill bara träna o plugga o göra någonting,men det går inte!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0