sanningens små ord.

Nu har jag tagit bort det där jävla lösenordet - jag är så trött på det.
Den här bloggen är till för kompisar,och andra personer som jag känner,eller har känt.
Hatar när föreldrar ska lusläsa deras barns bloggar, litar ni verkligen på dem så lite? Jag skriver inget olämpligt,och jag lägger inte ut olämpliga bilder, jag är 14 år för fan ! Jag är inte barn längre,och nej jag är inte heller vuxen , men jag vet vad jag håller på med, och det är bara en kul grej .
Och hatar när nyfikna människor som påstår att dom hatar mig ska läsa den , och människor som inte ens kan säga "hej" när dem går förbi en i skolan,men allt som skrivs på internet ska dem lusläsa.
Bloggen är självklart till för alla ,egentligen, men du som bara är här för att du är nyfiken , kan gå in på http://kissies.se , precis som alla andra som inte har något vettigare o läsa, puss för den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0