I'm blessed with you baby

Nu är vi hemma igen (eller jaa fortfarande hos simon) men det här börjar kännas som hemma faktiskt,skönt att vara här.
Vi åkte och köpte glass sen åkte vi till bades och jag doppade mig faktiskt, hade inget val simon höll i mig och vägrade låta mig gå upp igen,så det var väl bara att doppa sig ! ;)
Tog också massor med bilder,men jag glömde överförs kabeln hemma men kan ta lite bilder med mobilen/webbkameran sen som jag kan lägga ut, tråkigt att blogga utan nya bilder.
Ska duscha snart ,vill inte ha massa sjö vatten på kroppen ,sen ska jag få simon att gå ut ovh gå med mig så vi kan ta lite piiicctures,haha jag är typ beroende av att ta bilder.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadpå :D

2011-06-03 @ 21:36:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0