there's no power in empty passion

Jag vaknade för inte så länge sen , vet inte varför jag vaknar så sent.
Idag ska det bli shopping med tjejorna och åka till stockholm! Om jag hinner med shoppingen,min pappa kommer förmodligen och hämtar mig ikväll,eller så ska jag och min lillebror åka tåg,det är egentligen dräför jag ska med, han kan inte åka tåg ensam. Så får han åka till pappa och jag till simon,woho. Bara jag som hatar när sånt här händer och det finns ingen säker plan?
Är lite trött så känner inte riktigt för det egentligen ,känner bara för o ligga hemma o titta på en mysig film medans man äter choklaaad, vilket påminner mig om att jag nog snart ska baka något,är sjukt sugen !! :O
Men jag måste också packa mina grejer, rensa datan lite så min pappa kan laga den (trådlöst internet är trasigt) och duscha och göra mig i årdning ! See ya later !


Kommentarer
Postat av: josephine

Ha världens bästa lördag!

2011-06-17 @ 20:49:41
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0