movie night

tjena snyggingar, nu ska ni få senaste update från mig och min axel & nacke ! ;) Haha dom mår liite bättre, ahja var ute med hundarna precis och mötte matilda & issa, så vi gick runt o prata en stund och så, trevligt ! :D
Ikväll är det en popcorn och cola kväll,för er som inte vet vad det är så är det en kväll när man äter popcorn och cola,nähe!? haha !
Snart börjar two and a half men , har sett alla flera hundratals gånger,but i can't help it,älskar pogrammet so damn much ! ;) Förut sa jag till min mamma att charlie var min förebild,haha gissa om hon blev orolig. Men nu har dem ju hittat en ersättare till honom,kommer aldrig bli likadant. Och dem ska ju döda honom i serien också,så jaa... kommer bli helt knas! Är rätt besviken faktiskt.
Men charlie ska vara med i en annan serie,skiter i att han är helt rubbad,han är rolig ändå !
Skriver mer alldeles strax , älskar er mina underbara läsare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0