all the times we had

Seg dag .. Inte förns nu bestämde jag mig för att det kanske var dags att äta frukost, tog bara en macka. Min matlust är på noll just nu ,när jag hela veckan varit duktig på att laga något,eller hacka en sallad eller något, men på helgerna får man väl vara lite lat? Lite iallafall?
Nu ska jag bli medlem på videofyme (eller vad det heter) sen har jag massa videos till er ;)
Bara jag som längtar till H&M släpper Conscious Collection? Såg en skitsöt vit klänning på någon annan tjejs blogg där ifrån.. men tror ändå inte att jag kommer köpa den , eftersom att alla kommer köpa såna :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tack så jättemkt:D

2011-03-20 @ 16:53:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0