Every girl here wanna be yah

hej !;) Kom nyss hem ,typ. Har fixat en sak med mina skor, och just nu sitter jag med hårinpackning,tycker det är kul o testa egna,och kolla hur dem funkar,bäst är det om det blir bra,för har inte tid att göra om den innan dansen .
Skolan idag var bra,klarade matte provet,skit stolt över mig själv,nu är det bara att hoppa på nästa prov;)
Usch jag hatar fortfarande o åka buss,den här gången var det en skit konsitg man som satt brevid mig ,och verkligen stirrade ,sedan byter jag plats,men han forsätter stirra-.-
Sedan blir det dans,love it, önska vi hade fler gånger i veckan,men förmodligen blir det så då.
Och hatar att jag inte kan överföra låtarna från hennes skiva till min Ipod, och musiken är så sällsynt så det går inte o hitta den på youtube,och OM man hittar den på youtube är det jätte dålig kvalitè ..
Nu ska jag duscha av den här saken på mitt huvud, bloggar nog senare ikväll , puss !:)
hitta den här jätte gulliga bilden på min hund och hans bror när dem var små..aw:)

Kommentarer
Postat av: Ello

AWWWWWWW :')<3

2011-03-07 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0