I hate boys, but boys love me

Godmorgon solstrålar ! ;) Gud vad mobbat det där lät..så vi kör nog bara på ett godmorgon .
Vad händer idag ? Jo jag ska plugga , och får min laptop idag , någon gång ikväll förmodligen .
Jag var uppe rätt sent inatt , så vaknade inte förns 11 kanske, somnade med smink och allt, inte bra..
Nu ska jag titta runt lite på olika bloggar, något tips på någon intressant ? Tycker alla bloggar börjar bli rätt tråkiga..
lite av dagens outfit , med leggins , mer komplicerat än så blir det inte idag ;)

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte riktigt får den uppmärksamhet den förtjänar? Passa då på att anmäla dig till en tävling som jag har på min blogg, jag kallar den Månadens Bloggtips. Vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :)

2011-03-20 @ 11:31:16
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Deeqa

fin blogg :)

2011-03-20 @ 11:47:03
URL: http://deeqaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Typiskt trodde de här var en blogg, men det handlar mest bara om porr sidor nuförtiden va?

2011-03-20 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0