shopaholic

Är ni shopping beroende tjejer? Jag tror faktiskt jag är det, lite.., tur att jag har en begränsad inkomst ,annars kanske jag skulle hamna på lyxfällan ?:o
Tror faktiskt det är rätt många tjejer som är shopping beroende, det är ju hur kul som helst att gå runt på stan o bara köpa skor ,kläder,väskor osv.
Men allting har ju sin gräns,jag brukar internet shoppa,och när jag inte har pengar till det går jag bara runt och kollar på nätet,och tror ni det här händer kanske en gång i veckan..? Nej det här gör jag varje dag ,går in och kollar om dom har nya kläder t.e.x och sparar bilderna till min data, tar bort dom och sprar igen , haha vad säger ni , borde jag söka hjälp ?
Tror alltid jag kommer älska shopping det är bara jag liksom , så jag kommer nog välja att inte söka hjälp och forsätta galna ner mig i shopping, för det är min hobby , precis som du kanske har fotboll som hobby så är shopping min ? Synd bara att pengarna tar slut så snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0