today

Hej !
Dålig uppdaering idag,jag vet,men det kommer aldrig hända igen;)..på ett tag,haha nejdå !
Idag forsatte jag på mitt manus,och min lärare ska se till att det blir klar tills på måndag,så det måste bli klart annars hämtar hon piskan, idrotten var inställd,så typiskt när man släpar med sig massa tunga idrottskläder?
Åkte hem efter skolan och försökte röja upp lite i mitt rum,jag tror faktiskt det blev ännu stökigare,i helgen blir det att stor städa!
Sen gick jag hem till Jessika,vi började öva på magdansen,behöver mest öva på att göra "kamelen" med magen,vilket är väldigt svårt om man är ovan, man får verkligen inte missa en ända lektion på magdansen,om man gör det missar man mycket och kommer "efter",det gäller också att öva så mycket som möjligt,
sedan blev det joggning, mina ben har så mycket träningsverk efter jag vet inte vad,och jag orkade inte vara ute lika länge som i söndags, på vardagar är min energi bara helt slut,skolan kör verkligen slut på en.. Vi sk också söka sommarjobb på ett hunddagis! Fatta vad roligt,vi båda har ju två hundar och därför har vi också egenskaper när det gäller sånt.
När jag kom hem tittade jag på någon dukumentär om kvinnor som skulle föda,usch och fy,trodde inte det var såå dramatiskt,tror faktiskt aldrig jag kommer skffa barn,alltså jag älskar barn och så,men det är bara inte för mig,jag vill bara tänka på mig i mitt liv,förstår ni vad jag menar?
Duschade också precis,nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar,rensa lite i mitt rum sen måste jag göra min lilla kvällsträning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0