can't love someone else until you love you

Jag låg här och internetshoppade och helt plötsligt kom jessika & ello och knackade på dörren,vad har man för val då,än o ta på sig skorna och klanka ut?;)
Haha närå. Men vi vandra omkring vid trakterna och pratade om helgen. Ändrade planer förresten,det blir ingen fest i helgen,det blir lite tråkigt med för mycket festande,så den här helgen skippar vi det och har en liten tjej kväll,med herry potter maraton,dygnande ,och god mat,bakelser och godis,ska också fixa ice coffe ,finns och köpa på ica,skit gott! Ni som har smakat "coffe cooler" på seven eleven så kan jag säga att det smakar ungefär likadant, fast utan is i.
Nu ska jag kvällsträna lite, och fixa mig inför sängen. Är det bara jag som gör det? Kvällstränar alltså? Fick det tipset av nån kompis förut,för att jag hade svårt att somna , och det funkar faktiskt,nu har det blivit lite av en vana,så det är win win på den ;) Men nu har jag absolut inte svårt att somna längre,har svårare att hålla mig vaken haha..
Förresten så har jag inte lagt upp bild på skorna jag köpte ännu,gör det senare ikväll,eller så gör jag det imorgon, köpte faktiskt ett par skor av Kenza, wild flower kan jag avslöja... Jag är inget direkt fan av Kenza,men jag har inget emot henne. Hon är väl typ normal?
Men dem här skorna tyckte jag ialf var söta,men dem var lite formella så vet inte hur ofta jag verkligen kommer andvända dem,på avslutnigen,kanske på nåns födelsedagsfest..? En dag på stan? I don't know...
Men dom hade regääl klack,kanske 13 cm? Plus platå, men ahja,dem var fina ialf haha.

Imorgon ska jag åka till stan igen för måste verkligen köpa nya bhar, och neon strumpbyxor !

vad? jag är vacker? Haha,jag utmanar er at lägga ut en värre bild en denna,om ni gör det kommer jag vara din bitch för en dag,jag lovar !;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0