I'm a superwomen ,yes I'm

Hej mina kära läsare. Visst behövs det mer kärlek här ? Jaa det va därför jag sa kära !;)
Har fått massor med gjort i skolan,nice.
Åkte till stan för att köpa en hudfärgad bh,det gick väl bra men tror jag köpte en storlek för liten för den pressar mina bröst lite,hade inte tid att leta så mycket, det viktigaste är att den fuinkar för min uppvisning imorgon,hittade inga hotpants trosor som man ska köpa för att dölja sin rumpa,haha det blir svårt att dölja mitt stora arsle...men kanske har något hemma.. förhoppningsvis,annars är jag rätt körd.
Köpte också en till earcuff,kanske lägger upp bild imorgon!
Magdansuppvisning imorgon då...håll tummarna för att det kommer gå bra för mig!
yeah it's a old pic but you like it anyway i hope ! ;)

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

FREDAG den 13 idag!!! Shit! :O



Har du haft någon otur? Tappat en spegel? Gått under en stege? Eller kanske gick en svart katt över vägen och du glömde spotta 3 ggr?... :O



2011-05-13 @ 21:04:31
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0