It's all about how much pain you can take

Hann inte blogga något igår ,kom hem vid 21, och då var jag jätte trött så gick och la mig på en gång!
Fan vilken j****vla dryg data. Ja jag är irreterad och sur, och ja jag låter det gå ut över min blogg. Är helt utmattad i hela kroppen,den här veckan har inte varit lätt för mig.
Igår var jag och bada med min bror för att fixa mitt sim/idrotts betyg,det gick skit bra !;) Vi åt där och fika där,kom som sagt inte hem förns 21 då somnade jag nästan på en gång. köpte en ny bikini också förresten!
I skolan tvingades jag vara jour,mot min vilja, ja jag kommer få IG i bild ,so och kanske engelska just därför. Irreterande på högsta nivå.
Jaja,fick bra omdömme på jour arbetet iallafall. Kom på en sak..man måste vara fejk för att folk ska tycka att man är trevlig? I 6an när jag hade jour då var jag irreterad (som nu) och då visade jag det, men nu var jag fejkat trevlig och snäll mot alla, och då fick jag mycket bättre omdömme såklart. Men så är dagens samhälle ,för bra betyg osv,så måste man kyssa rumpa.
Min bror svimmade också i skolan idag när han skulle ta spruta,så blev mycket stressad för det med..
Som ni märker är jag fortfarande irreterad. Somnade så fort jag kom hem,är verkligen utmattad i hela kroppen och sinnet  med för den delen,sov i någon timme sen blev jag jätte stressad när jag vaknade för trodde det var morgon.
Nu ska jag städa mitt stökiga rum,det har jag absolut inte haft tid eller ork att städa,det känns verkligen så,har ingen tid...ingen ork,verkligen ingen ork...ååh mår inte bra av det här,skolan stressar ut mig,och jag är bara 14 år ,sorligt.
vi avslutar det här inlägget med en fin gammal bild,puss !

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Lite grill/poolparty tror jag :)



Bor du och din kille långt från varann ? =)

2011-05-20 @ 23:03:03
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0