shoppaholic what they call it

haha yes,this is the dress som jag ska ha på mig på skolavslutningen,ganska enkel,och söt, men ska piffa upp den lite med smycken och så,köpt på BIKBOK.
Haha har ni tänkt på en sak,jag posar näästan lika dant på dem 3 första bilderna, handen i på höften och allt..
jätte söt blå klänning också köpt på BIKBOK.
Jag och mina tjejor köpte alla lika dana,så vi blir blue man girl group ;) Haha! Men det var jätte bra pris,så vi alla köpte tillsammans, 3 för 99! Alltså får jag betala 33:- för klänningen! väldigt,väldigt,väldigt billigt med tanke på att den kostade 199:- förut
Här är en klänning jag också köpt på BIKBOK tidigare i veckan (tillsammans med min avslutningsklänning) den är inte orange,som den ser ut att vara på bilden,den är mer persika färgad.
Och det som hänger över klänningen är fransar,därför är den så cool :o Men den fastnar super dåligt på bild
och här är skorna,från Din Sko riktigt söta ballerinor enligt mig
och här är en tröja jag köpte från New Yorker (den fastnar jätte dåligt på bild!!) vet inte om jag ska lämna tillbaka den vilar så konstigt på mina bigabom höfter :s Men den är ändå fin på något sätt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0